標題:

一粒暗瘡未生過!!係咪5正常~~?!

發問:

我E家13歲!! 一粒暗瘡未生過!! 係咪5正常!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

13歲之麻,冇豆豆屬正常 你1年後左右,就應該到你油脂分秘最強嘅時候 如果加上你 - 防暗瘡護理做得好 - 小吃多油食物 咁你冇豆豆唔出奇!!! *豆豆 =暗瘡

其他解答:

唔奇ar.我成19-20歲先生一粒 現在23都生左唔過5粒. 天生的.正常|||||好正常 我13歲個時都無 最記得係我考完會考之後17歲先出左第一粒... 最好就一粒都唔好生... 所以發現自己油脂分泌開始多ge時候就要好好護理皮膚啦 =)|||||"一粒暗瘡未生過!!" 依樣野係個個女仔都想的..! 你1粒都存生過當然好的* 其實可能只是你內裡既毒沒有發出來.. 其實發出來是好的...可以排走部分既毒素///... 不過記住.有暗瘡時.記住唔好成日搞佢....手上面既細菌會入左去皮膚裡粒暗瘡仲可能會變加大碼tim 牙**|||||唔咪唔正常,只是天生的|||||我果陣都好似未有 其實你應該幾正常 你咁問小心令人妒忌你呀XD|||||兩個可能 一.你天生皮膚比較好 ..不易爆瘡 二.你不是不生..只是未生 .. 2007-09-21 18:57:47 補充: 沒有問題的 =] 沒有暗瘡不是更好嗎
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()