標題:

過左45歲用邊隻牌子護膚品好...

發問:

過左45歲用邊隻牌子護膚品好...

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我自已對護膚好講究,因為要選擇對的護膚品好重要,我之前D皮膚 好敏感膚色唔均衡,好易乾又甩皮,試過勁多牌子都無效,但後來我用左隻意大利造含維他命ACE的護膚品,就幫我改善左所有問題,D皮膚零毛孔之餘仲靚過以前好多,價錢好經濟,你可以去呢到睇下,希望幫到你啦! www.keepfitnow.com/skincare (水份面膜快速補充到水份之餘仲好滋潤) 免費護膚評估

其他解答:

一般45歲的皮膚已開始出現 乾紋...皺紋...斑斑....皮膚不夠彈性...顏色暗黃...等 最好選擇一些抗氧化...加強活化膠原蛋白... 有足夠滋潤和保濕效果的更佳.|||||有沒有試過mary kay的護膚品呢? 產品全由美國生產, 有品質滿意保証. 歡迎試用! 你可試咗產品先, 睇吓是否乎合你的要求, 才決定是否購買, 就算不合你的要求, 亦不打緊. 因為, 我自己都真的很希望找到一隻乎合自己的條件才購買呢! 所以, 你可以先試吓產品先, 其他問題, 下一步再決定啦! 很期望收到你的e-mail : bluegirlchow@yahoo.com.hk|||||你好呀~ 介紹你用Skin Activator?系列產品呀, 包括日間乳液SPF15 - 性質滋潤清爽,能有效減淡肌膚上的歲月痕跡,重拾光彩,同時保護肌膚免受UVA/UVB紫外線傷害。 - 全線Skin Activator?系列採用溫和、非酸性氨基葡萄糖複合物配方,效果顯著。 夜間煥膚精華 - 性質豐盈滋潤,能在你睡眠時消除歲月留痕。由於環境、陽光、壓力及自然老化現象破壞肌膚細胞,Skin Activator?保濕柔美、蘊含製造骨膠原養分,能有效保護及改善你的肌膚,讓你散發更青春的神采。 頸膚乳霜 - 豐盈保濕,有助頸部肌膚細緻幼滑,倍感年輕。隨著年齡增長,頸部幼嫩肌膚變薄,難免出現幼紋及皺紋。非酸性氨基葡萄糖複合物能為此脆弱的肌膚提供即時滋養,有效保護及改善肌膚。 眼霜 - 滋潤保濕的乳霜,有效緊緻眼部肌膚,令你雙眼時刻保持神采飛揚,青春動人。由於眼睛四周的肌膚缺乏油脂腺,特別容易流失水份及過早出現皺紋。非酸性葡萄糖複合物為眼部幼嫩肌膚提供溫和、有效的保護,改善肌膚質素。同時更新眼部肌膚,令雙眼散發青春光芒。 護唇精華霜 - 適合任何時間使用,並有效隔絕有害的紫外線,保護雙唇的幼嫩肌膚。薄荷舒緩,而構成骨膠原的氨基葡萄糖複合物有效減少幼紋之餘,同時亦保護肌膚免受環境侵害。 希望可以幫到你^^ 詳細歡迎msn/e-mail我: sindy955@hotmail.com|||||你放心~我之前都好似你咁~ 我之前個個月都M痛,又要食止痛藥,又要經痛貼,來經個一晚一定痛到訓得唔好! 而且之前細個又節食,又食好多唔同既減肥藥,搞到身體好差,好易暈,同埋有便秘, 幾日先有一次大,由於腸胃好差, 所以我塊面好易生好大粒好硬的毒瘡,一生就幾個星期, 甚至有時成個月都唔退, 一星期去一次美容院針清,但係黑頭油脂仲係勁多……。 而家食左健康營養粉3個月,身體慢慢改善~因為好多野係身體唔好,皮膚自然唔好~而家已經冇哂好大粒好硬的毒瘡,我已經冇去美容院針清,只係自己係屋企 full mask都可以見得人。 m痛雖然都有d痛,但呢種痛可以忍受,唔駛食藥~!!! 而且而家日日都有大去,改善左便秘,仲瘦左1磅脂肪~ 所以我一定可以幫到你,解決你的問題 add me ^^ kagawacry@hotmail.com MYBLOG:http://hk.myblog.yahoo.com/kagawacry/
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()