標題:

聖誕節你地會同狗狗去邊呢?

發問:

如上. 我今年就不出外,就除左會帶狗狗如平常一樣去街街, 仲會24日帶去地BBQ? 你地會點同狗狗點過呀! 講嚟聽吓! 更新: acheng032000, 你覺得無聊可以唔答, 你唔可以話人地無聊, 你答我即係你都係無聊人啦! 呢到可以問,我都覺得問呢過問題係無影響任何人, 我只係想大家交流對自己狗狗心得! 因為我已當我養的狗狗是一家人, 過時過節抽空同去地一齊去party都好正常, 更新 2: 好嘢! 唔見咗acheng032000, To: my1386 話..你個party 好多狗狗呀! 有冇買火雞比狗狗吃呀! 你地個party, 係唔係狗會開嫁?

最佳解答:

我地幾姐弟妹養左5隻狗狗一齊參加左一個65人58狗聖誕party呀^^ 我屋企人都係當佢地係仔仔囡囡,玩正日,跟住可以休息一日先番工會^^

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我會帶狗狗去公園玩 , 再同狗狗拍照 , 留下一個難忘的經歷給狗狗
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()