標題:

法律 會計 經濟!!!關於我既將來55

發問:

我依家系一個系New Zealand讀緊year10既中學生我下年就要開始儲學分準備入大學,所以都要面臨選科既問題而我就有好多好多既疑問希望大家可以解答到我(吾好系yahoo 知識到copy啲答案比我,我依家睇哂.)我對自己將來想做啲咩其實都未諗得好清楚我冇話對啲咩特別有興趣我知道好多野要自己努力先至會有收穫我將來系想搵一份工夠我養自己同埋屋企人就OK.我對幾方面系比較有興趣就系讀law... 顯示更多 我依家系一個系New Zealand讀緊year10既中學生 我下年就要開始儲學分準備入大學, 所以都要面臨選科既問題 而我就有好多好多既疑問 希望大家可以解答到我(吾好系yahoo 知識到copy啲答案比我,我依家睇哂.) 我對自己將來想做啲咩其實都未諗得好清楚 我冇話對啲咩特別有興趣 我知道好多野要自己努力先至會有收穫 我將來系想搵一份工夠我養自己同埋屋企人就OK. 我對幾方面系比較有興趣 就系讀law 會計同經濟(商業) 因為我覺得呢幾科將來既前途會可觀啲 所以我有好多問題關於呢幾方面想問 可能會多左少少,但系我真心想大家用心回答:) 我依家就系NZ呢邊讀書,但系將來我想番HK讀大學同埋做野 所以都有啲疑問 LAW方面: 1.)如果我第時想返黎HK讀law我可以點.? 2.)HK既大學既law系咪好難入.? 3.)人地話做lawyer到時出黎吾易搵份好啲既公司系咪.? 4.)我想知我如果將來想做lawyer既話我下年中學揀科最好揀啲咩.? 5.)我想要讀law至到成為一個律師既過程 會計方面: 雖然相比系其餘果兩方面我比較對呢科吾感興趣,但系都有啲疑問 1.)會計系做啲咩.? 2.)我要揀咩科.? 經濟方面: 其實我對呢科都幾有興趣 因為我覺得呢科會較有前途 1.)如果我讀經濟既話將來可以做啲咩.? 2.)依家系中學揀科我又可以揀啲咩.? 如果3方面比較既話邊方面可以搵到多啲錢.? 邊樣會系最難讀.? 邊樣伯對我將來既前途好啲.,? 我都知我問左好多問題架拉,但系我都用左好多時間去打... 所以我都想大家可以認真咁答我呢啲問題 吾該哂<3

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果真的沒有主意,上大學時同時修economics和applied mathematics。這個組合對日後升學或投身商界都很十分食香。 在year 12時最好修最高level的math paper。有位的話就再修year12 economics。(就算你大學修economics,都最好修year12最高level的math,year12 econ都是其次)。 economics出路很多,主要是banking (central, investment, commercial),我想都沒有什麼比investment banking這行搵多錢了。但要上到honours,拿個first hon畢業後初起步時先易發展。 致於lawyer 的路長得很。比accountant 要花更多時間。要做Accountant,就起碼要在畢業後花2,3年拿CPA,是辛苦的,再者人工不見得太吸引。

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()