標題:

化妝 - 我BF送我一支 BB Cream

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

佢fd有兩隻牌子, 我唔知揀邊隻好? help me please!! 一隻係 Missha M Vita BB Cream $13x 50ml 另一隻係 Skin79 super plus BB SPF25 bb cream $18X 43.5g 佢叫我自己揀, 邊隻好啲, 我膚色較黑, 又黃, 仲有深色暗瘡班, 咁邊隻自然啲, 我唔要用完好似日本藝妓咁嫁, 我一向唔化妝, 但又想遮瑕和控油? many thanks !! 更新: junlirock: 好多謝你的作答, BUT 我唔係要呢種答案, 你或者再試下睇清楚問題先. BUT 你提議我都會好好考慮, THANK YOU VERY MUCH ... ...

最佳解答:

緊係要Skin79 super plus BB SPF25 bb cream $18X 43.5g! 睇美容雜誌介紹過有多種修護成份! 放心! 大多數BB CREAM唔會好似粉底咁厚! BB CREAM係好透薄,所以遮瑕度唔及粉底咁高,但都會改善到膚色,睇落皮膚靚D架!

其他解答:

B B CREAM 都要試色架~ 建議你可以去MISSA試色~ 我自己有用開MISSA D產品, 都OK KA~
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()