標題:

請問PEOPLE $35 舊客戶包漫遊嗎?(20分)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我是PEOPLE $35 plan舊客戶 1-$35 plan已經包了漫遊?? 2-是否不用到門市開漫遊服務,只要在海外一撥電到香港就自動計錢?? 3-如果係,台灣打去香港幾錢??日本打去香港幾錢?? 4-如果我身在台灣,香港有人打比我,是收我錢嗎?? thank you

最佳解答:

1.我吾清楚你所講包了漫遊係指緊咩???包漫遊收費就無咩可能啦.依家很多電訊公司都很進取,通常你上台都幫你開曬d服務,你用到先收費,你唔用就只係幫你開通者. 2.基本上上台客都係幫你開通曬漫遊架,由其人仔台....我連用緊儲值卡返內地都可以接到香港電話- -不過漫遊收費超貴咁囉.你果個係上台plan黎,你唔會即時查到用左幾錢,你無大銀碼月費都不會發短訊或打電話通知你.你只要在境外,用正確的方法打地區號碼就肯定可以撥返香港.自動扣費只會係儲值卡,你上台客,,,,,未到月結單出,你都好難查到用左幾多錢囉. 3.你意思係咪指,你飛去台灣及日本,打返香港各幾錢啊??因為你個問題無講清楚,呢個就係國際長途及漫遊國際長途分別囉.= =上台的呢類收費網上查唔到架,最好打電話去問或到門市問就最準確最update囉. 4.如果你身在台灣,你都係用緊人仔台,即係漫遊緊.你香港朋友打比你,只需要扣網內分鐘或每分鐘本地通話計費.所有漫遊費用都係你度收...因為係你用緊個漫遊服務.....= =好襟計囉....

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()