close
標題:

想死-33-

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我同左個男仔1齊...但係同佢1個月都冇,,,我應該點做好..我係好中2佢嫁..有咩字句岩我嫁..??

最佳解答:

唔係寸你:但 { 命裡有時終須有 , 命裡無時莫強求 } , 還有...不論三歲定八十都須 { 經一事 , 長一智 } ~~ 唔論如何也要珍惜生命, 珍惜還很愛你的家人 o ^^

其他解答:

小五就咪學人話中意男仔啦!你呀,至少都要中3先至好學人拍拖啦!你係唔係開始青春期呀?成日個腦都係?男女私情,好大個咩你!|||||I know Chinese, but I know the ans. ''I LOVE U''|||||你簡單同佢講 : 不如我地重新尼過 . 男仔EQ低,好易答應你,從你開口同佢講個下,佢已經覺得你好有勇氣,好應該答應你~我係男,我係咁,佢可能都係咁~多謝~如果唔得你唔好唱衰我唔該=-=|||||你諗吓點解會冇 之後你再針對呢一點黎思考吓你自己應該點做 因為你咩都唔講我地知 答唔到你~~|||||好簡單...3個字...我愛你 我知係好難講出口...自己搵機會la...
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()