close
標題:

40分!!!!!!勁急!如果想resign.........入lai 睇!!!!thx!!!!!!!

發問:

今日我第1日返工,張contract係咁寫:During the fixed term either u ot the XX (公司名) may terminate this contract without notice or payment of wages (i.e. basic monthly salary, monthly allowance and other regular allowances if appropriate )in lieu of notice during the 1st month of your probation period. For the rest of the... 顯示更多 今日我第1日返工,張contract係咁寫: During the fixed term either u ot the XX (公司名) may terminate this contract without notice or payment of wages (i.e. basic monthly salary, monthly allowance and other regular allowances if appropriate )in lieu of notice during the 1st month of your probation period. For the rest of the probation period, either party may terminate this contract bu giving to the other 1 calender month's written notice or by paying 1 calendar month's wages in lieu of notice. 咁如果我第2日同佢講resign, 咁我係咪即日可以走/做多1日???????? 同時而又唔駛賠$$$$$????????? 如果做夠一個月,resign就要1個月通知,即做多1個月???或者賠1個月人工??????? 快d答我!我明天唔想再返工!!!!!!!!!!!! 40分!!!!!!!!!thx!!! 不用抄資料,simple answer only!!!!!!!!!!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

合約的意思是: 1)在試用期的第一個月內,雙方不用通知期或代通知金,便可終止合約 2)在試用期內的第一個月後,雙方要用一個月的通知期或代通知金,才可終止合約 3)你第二日可直接同公司講,我做埋今日就唔做就可以 2008-08-05 00:16:57 補充: 或者,你打電話比公司,話今日開始唔做啦。 不過,我建議你返埋明天才唔做會好些,因可能有一些交收的程序要親自簽收及確 認,免得日後又要返去簽收什麼什麼,而且有些公司,會即日計埋份人工比你,咁仲 好啦!就算唔係即日計埋份人工比你,勞工處都規定僱主,在僱員離職後,7日內要 出糧比你,否則便會犯法。

其他解答:

3樓的答案我認為己答得相當完美了,完全解釋清楚合約內容。本來我再回答就顯得有點多餘!但細心看樓主的發問,似乎對合約內容有些少錯誤理解,也對於一些手續上未能肯定,所以我決定在3樓答案基礎下加以補充。 問:咁如果我第2日同佢講resign, 咁我係咪即日可以走/做多1日???????? 同時而又唔駛賠$$$$$????????? 答:是可以即時通知離職走人的,但一般人會今日通知,仍工作至收工,明天才不上班。這是因為牽涉到通知日是否有人工的問題,如果在開工前通知僱主,那麼通知日是沒人工的,但在正式開工後通知僱主再即走,那一天是否有人工呢?一般是僱主叫員工可以即走,那一天是有人工的,若是僱員未得同意自己即走,僱主有權不給那天人工!所以會出現僱員辭職會做埋一日的情況。 問:如果做夠一個月,resign就要1個月通知,即做多1個月???或者賠1個月人工??????? 答:做夠一個月辭職是不用通知期或代通知金的!做夠一個月後,再上班後辭職才須要通知期或一個月代通知金。合約寫明一個 月probation period(試用期),叫得試用期,在結束時僱傭雙方是容許考慮是否繼續維持僱傭關系。試用期後僱員立即辭職,是不用通知期或代通知金的。但若僱員試用期後上班工作,那怕只是數分鐘,才提出辭職,依合約精神,就有須要給一個月通知期或代通知金給僱主了。|||||yes.. u can tmr give them a call to let them know u resign ....without any penatly|||||公司只有一個月試用期, 頭1個月可以即時走. 滿左1個月就要做多1個月or賠1個月才可走!
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()