close
標題:

取消報失身份證

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我去警局報失身份證同回鄉證,但係2個鐘後係管理處拎番。原來有人撿左。我已經打左電話去取消報失。我仲未去入境處同中國旅行社申請報失。只係網上預約左日期去整,但我都取消左個預約。咁我仲可唔可以用番舊果張? THX 更新: 已經到左警局銷案

最佳解答:

警局的只是報失紙,未到入境處辦理沒有問題,因為是以入境處記錄為準,不過你應到警局銷案。 2014-10-13 06:56:46 補充: Fine

其他解答:

Yes. The police does not issue ID card. So they have no authority to revoke the ID.
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()