標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你說我肥不肥!

發問:

高156cm重206公斤腰有54吋。

最佳解答:

SORRY..得罪都要講句.. 肥..好肥..

其他解答:

對唔住都要講聲,你真係好肥|||||我可以幫到你~~ 其實睇返你咁減法~真係會愈減愈肥* 因為你kcal不足~營養不足~會拖慢你既新陳代謝 而新陳代謝愈慢的~ 愈吸收一D高脂肪既~所以你要做既唔係單單減肥~而係要健康咁去減 最有效既減肥方法係以營養去控制體重~令細胞更新才能達致不反彈 !! 我地既產品係經過美國FDA 同埋環球63個國家認可及銷售* 一個又健康健康天然草本成份既又work又快 價錢又平 既減肥方法 * 我們是以一個營養去幫人控制體重 絕無藥物成份 !!^^ 為什麼這才是一個可行又長遠 不反彈的方法呢 ? 因為以減肥藥去減肥 是減人體本來的纖瘦既肌肉組織 而不是減脂肪 !! 而營養則能達致這一點 ! 真係減掉脂肪 我們現在做 286元|||||一直我都没有發表過我的減肥經歷, 我以前住係澳門, 全香港人都知澳門的生活節奏好慢, 行路可似螞蟻一樣慢慢, 我以前又鐘意食又唔做運動, 我記得係95年 有140磅,褲頭31-32吋左右, 兩個下巴, 水桶身型,满臉暗蒼全是濃水,又有雀班, 慘不忍睹,我亞媽還說肥人肥褔, 從來没有叫我去減肥. 但看到好多女仔為左減肥,用了許多方法,又唔食嘢,攪到人皮黃骨瘦, 真係好慘,我以前有個同事,為減肥得左厭食症,聴左我的故事後,好彩佢又聴我講,最後好健康,而家結左婚, 還生左個又聰明又健康的肥BB添, 我還做左BB的**媽.而家是個幸褔的少奶奶. 我的故事係咁的--有一次同舊朋友吃飯,見到朋友瘦咗好多,皮膚靚靚,好奇問起,原來佢認識一位朋友介紹食一D草本濃縮營養物品,餐條作早餐,飲即溶茶包,又唔會呵肚,後來我食左半個月,初初瘦左4-5磅,我就打電話問個朋友.個心十五十六,問佢我半個月先瘦少少,何時瘦到心目中的Size呀! 個朋友還嗎我一會,小姐您食左半個月喎,又唔使你去做運動,又唔呵肚,還想點呀,想一想又係喎,如果好急咁一兩個星期可減幾十磅的對自己身心都不健康, 後來我用恒心地用左3,4個月時間減去而家100磅左右,從來没有返彈過,我有相作證, 如果要睇我的肥相等我返澳門拿返來先得睇,請各位注意,如果您地想買這些產品的,您地自己去買的,我可以同您一齊去買的.我只想幚一D想減肥或有暗蒼.有雀班人仕,又想靚靚的.或email: kitkit96688276@yahoo.com.hk 或電96688276 kitkit|||||你太過危險了 , 你一定要減肥 ! 如果想減肥的話 , 我會提議你去試herbalife 的產品 . 因為這個產品1)沒副作用 2)營養價值高 , 幫助人體製造肌肉 , 有助燃燒脂肪 3)能夠把脂肪細胞改為健康的細胞 , 對 keep fit 有幫助 4)含有大量蛋白質和纖維 , 有助增強飽肚感和排毒 我試了後便減了七磅脂肪! 是七磅脂肪 ! 而不是七磅水! 減了 4 吋肚子 , 2 吋 pat pat , 1 吋手臂 , 1/2 吋大腿 如果你有興趣的話 , 可以 add 我 or e-mail 我 msn vivianyung321@hotmail.com e-mail vivianyung321@yahoo.com.hk 我會幫你通知顧問去跟進你的 !|||||你超級肥呀!!!!!!!!!!!! 唔好介意.."~" 真的要減肥喇.... 總之要注意一下|||||咪玩啦﹗咁簡直係超重啦﹗你要減啦,如果唔係好易有心臟病,高血壓,糖尿病嚴重啲中風都有呀﹗問你知惊味﹖ 惊呀﹗快快趣趣減咗佢﹗ 我183cm,90kg都係肥胖啦﹗|||||206公斤 X 2.2 = 453磅啵 你咪肥過肥姐...... 你是否身體有毛病 導致肥??? 我建議你去搵醫生睇下 過肥唔係禁好 除非你係 相樸手 禁就冇說話好講了|||||其實都算肥ga,,, 因為我150磅都比人話肥.. 不過唔好介意.. 只要身體健康就得喇....|||||你超級肥呀~~
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()