標題:

補習 MATHS (FORM4)

發問:

我想問補MATHS去邊到補好?(好似現代個D的補習社) 我的MATHS本身差 我住係YUEN LONG 更新: 唔係一定要現代,其他都OK THX

最佳解答:

Maths:Dick Hui(現代) 2009-11-11 23:10:53 補充: 我覺得Dick Hui好好。 但你如果想去英皇可以試下wilson Lui.

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

這裏可以幫到你 http://yayantta.web.741023.com/yahoo.com.hk/hk/auction/1118037410|||||如果你不嫌棄的話 我可充當 私人補習導師 本人現就讀城市大學測量系 在公開考試 中學會考 數學 及 附加數學 分別取得 B 及 C 雖然不是考得很好 但本人對數學 興趣十分濃厚 亦曾幫助一名中五重讀生 數學由D 提升 至 B 另外本人在預科有修讀 純數 及 物理科 因此對數學 有十足的把握 亦常指導自己的朋友 如有需要 我可一同指導 中文作文 本人中文作文 獲得 5* 如果對本人有興趣 因私人資料的問題 不方便在此留下電話號碼 可先以email 聯絡本人 hibennyyau@hotmail.com 我可以提供本人的成績表及 就讀證明 作參考 我相信 我一定能夠為閣下帶來幫助 謝謝你的考慮 。
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()