標題:

我會讀到沙崇嗎

發問:

中文:61 英文:77 數學:48 常識:93 act:國際賽第三名 6b班雨川小學 我會讀到沙田崇真中學嗎? 更新: 平均分:69.35 更新 2: 藝術國際賽第三名-.-

最佳解答:

沙田崇真中學大概係 Band 1 中or中下既中學 師資唔錯 學生成績都幾好 不過學校位置就冇曾肇添or沙循咁方便 學校門口冇巴士站 好彩會好快有 New campus 據我所知 功課都 ok 唔太多都唔會太少 AIL (art in life) 就包括左好幾科既課程 例如 Music 同 Home E 咁 會教 Make up 添 =)

其他解答:

我相信冇甚麼可能,因為沙崇是很重視理料的,不過我不明白你那個「國際賽第三名」是甚麼來的!不過如果你真係好想讀沙田崇真中學,你可以去聽聽1月3日那個講座|||||唔使諗, 沙崇收足100% band1生, 你既成績band2都係中下. 補充樓上資料, 沙崇位於大圍火車站對面(遲d會搬到火車站上蓋),前面對正巴士站, 點會交通唔放便?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()