標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

中國的裝甲戰術如何?

發問:

好似好差 因為睇番歷史自二戰後冇咩戰術可言(二戰時都俾日本人打到不似人形) 和中越戰爭都說越南一支RPG-2可以KO幾架中國62式 中國的裝甲戰術是不是"糟透"?

最佳解答:

坦白講,小弟對中國裝甲部隊既指標及作戰唔熟悉,所以本來我唔唸住回應炮兵兄呢條問題。但關於炮兵兄問題內容入面提到既野,小弟有啲野想講。 首先炮兵兄話二戰國軍比日軍打到一仆一碌基本上係事實,但炮兵兄想講既係一般國軍定係國軍裝甲部隊比日軍打到殘﹖如果係前者我好認同,但後者就唔係事實。國軍後期係美國強力支援之下已經有裝備現代化M4雪曼坦克既裝甲部隊,日本仔既鐵皮玩具坦克根本無得打。而且,日軍係欺善怕惡部隊,受軟唔受硬,一遇到較強既敵軍部隊即係軟晒。一般國軍部隊的確唔夠日軍打,但抗戰初期老蔣手下幾個嫡系部隊師,後期孫立人上將既新一軍及七十四軍等都係能征慣戰既部隊,日軍對住佢地輸多贏少。 至於62式的確係比越南用RPG打到一仆一碌。據維基講,中國係中越戰爭用左200架62式,有一半被打到殘廢,但係我覺得一啲都唔出奇。首先RPG既威力一啲都唔野小,原來連出名裝甲厚既挑戰者2型坦克都比RPG擊穿過正面裝甲,但就無造成重要既傷害。坦克既正面裝甲原本用來硬食敵軍大威力穿甲彈,咁都穿透得,就証明RPG的確犀利。另外,62式講到明係輕坦克,輕成點﹖佢既正面裝甲只有35mm,甚至炮塔正面都只有50mm!而且仲肯定只係均質鋼裝甲!呢個裝甲厚度同品質只係二戰德軍3號戰車既水平!而係人都知3號戰車係德軍都唔算係一架先進既坦克,可見當時62式真係一架好落後既坦克,真係搵乜打佢都會一招KO。但係,呢個只係中國早期坦克既質素唔得,但同裝甲戰術應該無關。 至於中國既裝甲戰術,小弟估計都唔會好得去邊。首先解放軍從來無大規模使用裝甲部隊既傳統,亦無特別成功既案例。而且,小弟睇近年中國既演習亦見唔到有師級規模既大型裝甲部隊演習,我見過既最多去到團級。雖然搞一次師級裝甲部隊演習極度困難,人力物力消耗嚴重,但我認為如果中國真係重視裝甲部隊既,起碼都要隔兩、三年搞一次咁既演習,我唸如果真打,中國裝甲部隊既表現應該唔會好好。

其他解答:

你好, 我對中國的裝甲戰術抱中立態度, 跟據wekipedia 62式輕型坦克是1950年代後期,中國解放軍要求研製出輕型坦克以應付南部地區的惡劣路面 中國解放軍在1979年中越戰爭中在越南部署62式輕型坦克,但62式薄弱的裝甲容易被手持反坦克武器(如40毫米RPG)射穿。大量的62式輕型坦克在戰場上受到嚴重損失,亦令解放軍決定開發第二代主戰坦克。 我覺得中國在中越戰爭的62式不功不失,功是有薄的裝甲,可增加速度,失的是如你所說它薄弱的裝甲容易被手持反坦克武器射穿。 所以中國正努力發展主戰坦克。
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()