標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

美國升學問題toefl低分

發問:

本人是中7生..我想到美國讀college(知道AL一定不得)...但是toefl考得53分。 我想問下有無college可以直入(加洲),而不用toefl成績同上英文班? 我CE ENG 有D. 我想1月入學,我去考ielts or 不考?會趕不及? 如果考ielts就11月6日有得考?我趕得切准備?(我目標只是5分)

最佳解答:

1. Almost none. 2. The problems are: a. Not all colleges do not accep IELTS. b. With the TOEFL score range (53/120), it is a doubt that if you can score higher than 4. Make it simple and re-take your TOEFL.

其他解答:

要咁趕,而且英文唔係考得好,IELTS目標5分根本入唔到大學. 你諗下去愛爾蘭讀預科先啦. 去外國讀書,英文係最緊要. 英文唔好,根本就讀唔到,返學聽書都唔明啦. 愛爾蘭呢間學校 www.iihcshk.hk 係小班教學,而且愛爾蘭華人少,你可以好好地咁學好英文,再上大學,到時唔洗再考公開大學試,可以直入大學,甚至係大學year 2. 你打去問問啦. 佢地唔係止讀酒店,仲有好多科讀.
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()