標題:

F.3升F.4轉校,東區,急!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我系LCDMC讀緊F.3 本來想F.4轉去顯理中學 但系因為佢地學校都要飛人,所以我諗我入吾倒 邊一間東區學校F.4仲會收人?一定要校風好GE... 同顯理差吾多就得.. 吾要BAND3... BAND2頭BAND1尾... 以我F.2下學期系全級26名..平均分62...今年應該都系差吾多.. 咁樣入吾入倒D學校? 真系好急..吾該搵人答答我 P.S 我女架!! 更新: 港島民生書院D人個品好吾好?老師好吾好? 而家d學校幾時開始收f.4生??

最佳解答:

平均分得62分!!真係普普通通..好難入到BAND1 GA!! 因為好多中學都要飛人..=]但如果成績好都有機會!! 可以試下報港島民生書院..Band1-2左右!! 唔算係好熱門GE中學!!都有機會入到GE..=] 中華基金中學..!!係直資..=]要比學費..!! 所以少d人想入..!!入呢間都有機會!係英中黎GA..!!都唔錯GA..=] 中華傳道會劉永生中學係BAND2..!都有機會入到GE..!! 其實62分..屬於Band2中左右!!可以轉到Band1機會唔大..=] Band1生通常都有成75分或以上GA! 有D仲有成80幾分GE平均分!!

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()