標題:

保棠&文理(九龍)

發問:

我讀基華(彩虹),全班有3十幾人,我排5名內,全級62,有冇機會入呢2間呢? 我應排邊間響第一志願呢? 呢2間邊間比較合適呢? 呢2間邊間比較好呢? 更新: 希望可以快D答我,Pls

最佳解答:

坦白講你考62想讀保棠有dd危險,不過文理(九龍) 就冇咁危險~其實文理(九龍) 幾好,校風好,雖是中中,但你如入到精英班,就會用英文教~~~不過你如果真係好like保棠,可以選!! 甲部:第一志願:保棠 第二志願:文理(九龍) 笫三志願:孔先洲 千奇千奇5好排文理(九龍)做第一志願,因你放它在第二志願或笫三志願係一定入到. 記得第一志願要博~~ 5洗咁灰心,雖保棠有dd危險,以你成績入保棠係有dd危險,不過攪珠就5洗咁灰心.因有大機會~~ 我也是博,結果入再保一~~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()