標題:

想替媽媽投保一份醫療+危疾保險(55歲, 不吸煙)

發問:

我媽媽今年55歲, 不吸煙我想幫媽媽投保一份醫療+危疾保我媽媽甘大年紀買保險, 最緊要注意什麼??因我唔想到時若發覺不適合, 但又年紀大, 又搵唔到其他公司投保, 到時仲煩 所以請大家請教一下我, 謝謝!!另想請教大家, 危疾係唔係只保到65歲, 因A!A & 保「lok」; 都話我知間間都係, 因年紀大有風險.我既要求最好:1. 保証續保(不會因claim過某些疾病以加保費或不續保) 2. 固定保費3. 可保至100歲 有冇d咩plan可以介紹比我 或 親身投保個案都可以ga最好有埋大約幾錢, 咩公司 或 send 資料給我看看, 勞煩大家, 謝謝!!my email:... 顯示更多 我媽媽今年55歲, 不吸煙 我想幫媽媽投保一份醫療+危疾保 我媽媽甘大年紀買保險, 最緊要注意什麼?? 因我唔想到時若發覺不適合, 但又年紀大, 又搵唔到其他公司投保, 到時仲煩 所以請大家請教一下我, 謝謝!! 另想請教大家, 危疾係唔係只保到65歲, 因A!A & 保「lok」; 都話我知間間都係, 因年紀大有風險. 我既要求最好: 1. 保証續保(不會因claim過某些疾病以加保費或不續保) 2. 固定保費 3. 可保至100歲 有冇d咩plan可以介紹比我 或 親身投保個案都可以ga 最好有埋大約幾錢, 咩公司 或 send 資料給我看看, 勞煩大家, 謝謝!! my email: tingting_so@yahoo.com.hk

最佳解答:

你好! 其實你媽媽都不算大年紀!不過最重要都係要買有年期較為好D,因為始終都係在指定期內供完啦! 我本身份保險,危疾係到100歲o架喎!,同埋你o既要求都係一樣喎! 不過你話要幾多錢o既話呢,就真係要問你覺得要買幾多啦? 因為人人要求都唔同,危疾我就買30萬啦,事關宜家要醫都要成25萬或以上啦! 如果你唔介意,我叫我Agent send份俾你睇呀,因為我都未到55歲,年齡差別都會唔同保費啦!好嗎?(通知我呀!因為我都要通知佢!)

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

買危疾是要先計一計需要幾多,在我學過的知識上,是有幾方面可以計的。至於相關資料,本人不會在公開地方透露。實際上,單純講一個數字只能作一個非常基本的參考。而按保險有關機構統計 (我不記得是邊一間保險監管機構),正常是需要 50 萬的。|||||你好,我係stephanie chan-an insurance consultant@prudential.我啱啱send咗啲公司嘅資料俾你參巧,我最近亦有個case同你所講嘅差唔多,我可以同你詳細再傾吓,如有興趣可以add我msn再傾:ian_jojo85531@hotmail.com,希望能夠幫倒你啦^^|||||其實而家有d plan 既危疾 claim 左都好似可以再受保 因為我個 agent 同我提過 係剛剛今年出既新product 但詳細資料我都唔知 但我可以肯定危疾同醫療一定係保到100歲 而且您可以選擇固定保費 因為我自己同我媽媽都買左 係manulife 您可以email畀我再講 或者可以介紹我既agent畀d plan 您參考下 佢好好人,唔買佢都唔會惱 ^v^ 因為係我中學同學 希望可以幫到您!!|||||住院就可以符合123 危疾就claim左未必續保,有固定保費,可以保到80歲 55歲你起碼預算500蚊以上,主要睇你保額,保險公司好可能要佢驗身先受保(免費的). 我係富通做既,plan就一定有,但最主要係睇埋你想幾多保額,同埋你其他既要求我先可以介紹到最適合你家人既計劃,e-mail我啦!
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()