close
標題:

我想買條長既牛仔褲,邊度有得買?

發問:

我個人太高la... 成日都買唔到褲,我諗牛仔褲係最有可能夠長, 但係最長既,都唔夠長.... 我190cm高,腳長大概43-45左右, 真係搵極都搵唔到邊度有得買,請大家指點下~

最佳解答:

牛仔褲既長度計算一般係由褲浪到腳, 如果你腳長(腰到腳) 43-45寸, 即你需要搵一條長約34-36寸(褲浪到腳), 但係因為香港人一般唔係太 高, 基於市場考慮, 一般鋪頭係唔會入咁長既size, 你可以去一d專賣 oversize既鋪頭搵下, 我係一個肥仔, 我去開o個間專賣肥人衫既鋪頭 我見佢地有好多34-36長既, 不過腰就38樓上, 或者你自己上佢地個網 睇睇, 希望幫到你.

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

本人193cm...其實好似我地咁高既人搵褲一d都唔難,我本身就著開levis同Chevignon既褲...去levis度,你同佢講要34長既褲,其實34長既褲來來去去都係501...呢條褲長青,我都著佐好多年了,其他褲就多而32為主32我地都著得,但就會玩低腰...你去試下啦,levis分店度度都有...試下又唔駛錢...|||||你去花園街睇吓啦.....有幾間鋪都有得試ga....價錢都ok ga(買褲最緊要試真呀)|||||去旺中睇下 有幾檔都唔錯 又平又有大細碼 仲有好多唔同既樣 都OK既|||||去大陸搵人幫你訂做
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()