close
標題:

44寸腰,邊到買到男裝牛仔褲

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我44寸腰,好想要條牛仔褲,但係冇地方可以買到,我咁大個人一條牛仔褲都冇d朋友經常都問我點解唔穿牛仔褲我都唔知點答,請大家幫幫我吧,我真係好想要嫁,如果冇地方買到咁邊到可以訂做呀?

最佳解答:

44寸腰牛仔褲,一定買到,48寸都有。 可以到 皇后大道西 170號 ( 國家醫院向西環方向行, 著名衣紙鋪“天就行”行多兩個鋪位就到,你也可在電車路,從修打蘭街直上皇后大道西便到。) 有一店鋪,專售巨人衣服 /牛仔褲,店前掛著 XXXXXXXXXX褲都有牌子。 希望幫到你!

其他解答:

旺角花園街近水渠道果邊,馬龍記 牛仔褲店, 50吋腰圍都有,價錢仲幾大眾化添!|||||如果你唔要求牌子貨, 可到花園街兩邊D舖頭睇下, 價錢唔算好貴, 約$100-$200不等, 有D舖買滿$500, 可入VIP, 之後買野都有折。我都成日去果度買褲 ps 我唔知可唔可以係度公開D舖頭名, 如果你想知 send email 比我啦! 2008-05-28 10:40:22 補充: 我個email: frankie_lohk@yahoo.com.hk 希望可以幫到你啦.|||||Hello 其實你可以去一D寫明"肥人褲"既鋪啊(佢真係用呢個名), 係葵涌廣場地下好似記得有一間類似0既, 有沒有牛仔褲我唔Sure, 不過你可以去望望啦... 希望幫到你.. BR|||||http://xsxxl.com/front3.htm 你上lee個網睇下呀!! 我估可以幫到你呀!!
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()