close
標題:

世界上有冇魔鬼教師架???

發問:

世界上有冇魔鬼教師架??? 因為...我好..怕.....魔鬼...! 我有看過《女王的教室》片段,都唔知係咪真的. 更新: 我當然沒有見過, 亦唔想見到, 唔知大家見過未, 又或者有沒科學根據??? 更新 2: 回答者 :膠龍星 [小學級 2 級] 哪間學校見到????

最佳解答:

有,我間學校就有個,超~恐~怖>______< 2007-10-06 18:46:14 補充: 哪間學校見到???? 「林村公立黃福鑾記念學校」,我就係個間學校讀

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

世界上咁多種ge人 話唔定會有架
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()