close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

問50歲男人,你鐘意一個咩女仔?

發問:

問50歲男人, 你鐘意一個咩女仔? 可愛/身材好.... 個女仔點做你先會覺得開心, 會想同佢一齊 ###吾好講性方面

最佳解答:

真有趣但有點無謂的問題:1. 唔好令我覺得老的女仔,但同時唔好要我扮年青活躍。2. 最好看外表似成熟(最少似30歲),心智唔好幼稚,但可愛是可以的(唔係十幾歲那種)。3. 識得身體語言表達。即係唔係要唔停嘴講嘢才會覺得溝通和親密那種。4. 唔好叫我覺得要靠我養(當然有些50歲男人會養得起你),就算是年青的也應該有自己的事業/工作理想。5. 有共同興趣(這些因人而異)。6. 有女人味(是真用鼻會聞到女人本身的清香或者濃郁的味道-不是化妝品或香水的味道)。7. 有性格。8. 講得出點解鍾意一個50歲男人的女仔。9. 講得出10年後點過生活的女仔。10. 講得出想幾時生仔的女仔。

其他解答:

問50歲男人, 你鐘意一個咩女仔? 答:鐘意一個鐘意我的女性|||||很多時候,人都會被自己的想法所侷限 這時,你應該要用新的角度去思考 這樣問題才能解決 因為很多問題起因 都是因為不了解自己所產生 推薦你這個東方玄學的免費算命網站 網址:http://www.tellyou88.com 可以免費算:紫微斗數、姓名學、易經占卜 可以了解你的問題 並且得到解答 誠心的推薦給你 !!|||||50歲仲鐘意個可愛? 身材好似係性方面喎 女人50歲唔成熟死得 成熟最重要|||||問50歲男人,你鐘意一個咩女仔?簡單, 女人好過女仔, 唔理身材樣貌舆學識, 最緊要心地好, 愛對方如己, 福禍分享至死.
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()