close
標題:

點先可以係一個月之內減肥呀 我係男

發問:

我148-9,49-50kg 點先可以係一個月之內減肥呀

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

介唔介意講埋你幾歲? 不過點都好,我認為減肥不外乎: 均衡飲食,運動積極,定時作息 均衡飲食方面,你可以參考食物金字塔,此外,仲要多飲水 至於運動方面,除左每人步行10000萬步外,仲要做30分鍾(最少)中等至高消耗的運動,記住做完運動要適量補充水份 最後係休息方面,早睡早起就一定啦 不過,我認為你都唔算肥呀(BMI黎計) 其實唔減都ok.

其他解答:

岩岩路過, 唔知幫唔幫到你 我以前最肥去到220磅, 不過都唔覺得有d乜問題. 係有一次上磅, 個磅成日 都係99KG,因為個磅max係99KG,咁先識得驚!! 同埋隻腳爭成日都係咁痛. 不 過好好彩, 搵到下面個網址, 佢幫我頭一個星期減5磅, 而家total減左45磅 , 而家腳爭一d都唔痛:D, 希望幫到你^^ http://www.yourhealthyshape.com/fat2fit|||||我自己本身都係超級零食王黎架, 因為平時好夜瞓, 朝早返工一定釣魚, 所以滿枱都係零食, 坐係我隔離d同事個個都好驚, 因為我成日都share d零食俾佢地, 佢地怕肥~但我自己一d都唔驚, 因為我用緊一隻超好既產品, 雖然我係咁食, 但仲係個半月減到4寸既~所以如果你想試可以e-mail問我 your_bestchoice@yahoo.com.hk|||||你想減幾多呀...?? 我可以帶你去減.. 但係一個月最多減8磅... 唔會係影響健康呀.. 你想減就搵我啦... yanyan_lolita@yahoo.com.hk 92011811 niki|||||我食康寶萊營養代餐,已食左一個月,減左差唔多8磅喇..... 呢個係最方便既方法,又唔使捱肚餓,又可以減肥,而且價錢唔太貴..... 如果你係認真想健康減肥的話, 可以問下佢地..... 佢地依家好似做緊promote,$398(10日可減3-5磅)... http://www.easy-keepfit.com/|||||我係個學生,用左2個月減左15磅,全身冇左15吋,最開心就係大脾冇左3吋呀,由20吋去到17吋,唔使再比人話我甲組腳啦~ 你試下去呢個website到搵人幫手丫,我都係10月到係yahoo到見到,膽粗粗試下啦,以前節食做運動減到幾磅之後就冇進展,估唔到今次咁好喎 ~一餐$25到,一日飲兩杯好好味ge 奶昔就減到啦~好神奇,仲好飽tim www.naturalhealthyplus.com msn:justput2003@yahoo.com.hk|||||不如你去le個網頁睇下丫, 佢地既健康顧問幫我一個星期減3磅, 總共減左25磅, 最重要係可以收返靚個身型, 我用左3年都無肥返, 而且重改善埋健康添!! 我相信, 一定會幫到你 www.yourhealthyshape.com/miu|||||要健康減重,一定要運動同均衡飲食雙管齊下先得! 我試過好多方法都減唔到 食藥/ 減肥茶/ 營養餐單全部試過都減唔到, 但有朋友介紹個網比我 入面顧問幫我好簡單地一個月減左12磅, 總共減左60磅, 一年都無肥返 如果你都係認真想減, 可以搵佢地幫手 www.yourhealthyshape.com/keepfit|||||做運動和吃少d, 最緊要介口。
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()