close
標題:

我想問呢個化妝品品牌英文點串??

發問:

我今日聽ar sir 講左個化妝品品牌叫「爽paul」 我大約咁寫左同音,, 但想知點串,, ar sir 話 「爽paul」唇膏幾好用,, 我想buy ,, 因唔識串,, 請大家幫下我ar,,thx^^

最佳解答:

Jean Paul Gaultier, 法文品牌 2006-10-22 22:41:09 補充: sorry, 應是法國品牌,不是法文品牌.

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Jean Paul Gaultier
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()