標題:

少少science問題+實驗

發問:

首先感謝大家回答,小弟有幾個問題希望有經驗的熱可以幫手回答 小弟宜家準備一個science比賽 第一,如果衣服上有茄醬,用咩野洗好?(我唔係要d咩洗衣粉,我係希望要d生活用品),我上網睇用白醋可以洗到,但是我試過洗完都係紅色 第二,係米因為番醬太難洗,有冇咩食物整烏糟件衣服之後可以用另一種食物/liquid洗得甩,唔要d咩洗衣粉(有提議可以隨便拋出黎,小弟會trytry) 第三,我上網查到用報紙抹d有塵ge窗會幹警過用水+毛巾,想問下點show出黎,係米要穩d 烏糟窗,邊度有烏糟窗戶??or有其他方法可以show比人睇呢個實驗? 感謝各位回答!

最佳解答:

功課自己做啦, 幫你做埋好唔好? 仲話咩參加比賽, 真係笑而不語 2014-06-30 15:53:43 補充: 我鄙視你

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 hzb53jl55v 的頭像
    hzb53jl55v

    hzb53jl55v的部落格

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()