close
標題:

如果男方是37歲 , 比女方大約10年, 有很大困難嗎 ?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今年已經是37歲了 , 在公司有一個女同事, 我對好都有好感, 不過始終知道她大約只有26歲左右, 就算明知她應該是沒有男朋友, 也不夠勇氣表達了, 其實男方比女方大超過10年, 可以讓人接受嗎 ? 會遇到的困難也較多 ? 雖然很多人說 : 年齡不是談愛情的問題, 但始終都有點不知所措似的, 朋友可以給點意見彧分析 !!

最佳解答:

其實如果只講年齡就唔係問題!問題在於你在公司裏的職位是否高過她?成熟不成熟?如果你係一個成熟、穩重,令到個女仔覺得你有安全感就更好啦! 不過千祈唔好單刀直入,你要找機會同佢熟落,睇下有沒有機會係工作上找到合作或者聯絡的機會,係工作上可以表現出你個人處事的成熟或穏重,不過唔好過份做作,一切以自然為跟本!相處一段時間才表白好些! 困難當然有,例如個女仔自己唔接受大咁多,但又有可能佢自己都想找一個大過自己多一點的人呢?無人會知!別人點睇尤得人,你鍾綺的是她,不是其他人! 總之最後一句,試過總好過未試過!唔好令自己後悔!

其他解答:

我是二十四歲女性, 有同齡男朋友. 同樣, 有個四十歲的男同事跟我很friend, 他已婚, 有三子. 我認了他作大哥, 但他卻對我有意, 還說放棄婚姻要跟我一起. 即使我不想破壞他的家庭而拒絕, 他仍很疼我, 我們一如往常般要好. 感情不會受外界環境所約束, 要不要待對方好, 全憑自己的選擇. 不論結果如何, 曾經真心過已很難得. 請不要太顧慮結果, 全心去愛就成. 你的情況其實很樂觀, 對比起我, 他大我十七年, 有老婆小孩, 我尚且不介意, 雖然不是談戀愛, 但我很重視他, 真心待他的. 你們男未婚女未嫁, 好好珍惜相遇的緣份吧.|||||要發展一段感情係雙方面的, 你一相情願係度想年齡差距, 你有冇想吓你哋性格, 興趣是否"夾"? 有冇可能發展, 女方對你有冇好感, 與其考慮年齡差距, 不如先試探吓佢對你有冇好感先啦。我可以好肯定只要佢對你有好感, 肯接受你, 年齡差距便不是那回事。早前電視台有個遊戲節目, 當中有個樣貌娟好的女子, 就愛想一個瞎子, 你話愛情是否會因為你的年齡而成障礙嗎? 講真我有個女性朋友, 她年齡比她丈夫大8年, 她們已結了婚超過12年, 仍然恩愛...放心去愛吧! 祝你馬到功成...|||||當然無問題, 我是女子,站在女性角度上,男比女大一定好! 1.一定不會被說是姐弟love 2.女人易老,一般不會找個"口靚"仔 或同年齡的人做老公 3.女人較成熟(思想上),要找一個能給她安全感的男子 4.成熟的男子有事業基礎 /$$$$$ 5.成熟的男子處事有分數/有較多的人生經驗 6.成熟的男子不會只追求外在美 總之,理由有很多的,不過我認為你首先要有男子氣概(勇氣) 你一日不表白,她是不會知道的 or she will never know u love her! 難道你要她先開口? 有些女子很矜持,她明明喜歡你,但你不作主動,她不會貿然約你/向你表示愛意 你已經37歲,現在不追,她芳華正茂,她有很多選擇機會, 如果她把這機會送給其他男子,你豈非會很生氣?怨自己不是太遲嗎? 從你的文句,我覺得你是一個溫文的人,加把勁吧! 祝你成功!|||||我老公都大我九年啦!我從來都唔覺得有問題,而且我覺得越成熟既男人先識得照顧同遷就人,年齡對女性黎講唔係大前題,我覺得最介意個個係你自巳,你都37歲啦!唔好為左D小問題同無謂既自尊而錯失大好良緣,你可以試下大班同事一齊玩,但係對佢特別體貼,食飯既時候係咁幫佢夾送,唱K就同佢斟茶遞水,唔需要講咁多野,有無feel到時你就會知架啦!|||||當然沒有問題吧 你現在看你大她十年覺得有問題 試想你看一對老公公婆婆 公公比婆婆大十年 你覺得緊要嗎? 愛情是感覺 和 相處 的結合 可能年紀的差別會有少許生活上的不同 但一起的時間總會學懂亙相遷就 和體諒 另外, 你們2個人的愛倩 需要別人認同才可以開始嗎? 經得起風風浪浪 要一起一世 別人的眼光算什麼? 2個人的事怎麼好似全世界的事情一樣 別人不認同 那你們可以好好令他們相信你們的真心 努力的經營可以驗明一切, 何必未出發先擔心? 努力過先有價值的啊^^ 哈哈哈!!|||||男大過女10年都唔係好過份,男人始終耐看d 只要男方外型唔係老成ge話都冇咩問題播,比d信心自己! 廿幾歲女性ge要求往往係男方成熟ge一面+對自己細心體貼 做到呢點ge話應該都冇乜困難喇~
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()