close
標題:

薄荷味TEMPO紙巾和以前有何分別

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

最近我買了一包36包的薄荷味TEMPO紙巾, 以前買的包裝是正方型的, 但現在是長方型, 發覺,紙質差了且包裝的套也薄了, 想問,是我買了假貨, 還是TEMPO改了呢? 更新: 正方形D紙巾細張``所以加厚左 長方形D紙巾大張``故之然薄左 我指的是36包的整體包裝是長方型, 但內面的包包是正方形的, 新買的,薄荷味唔夠勁,且薄左D, 以前唔係咁架!!! 係名係TEMPO架, 佢個地址都同以前一樣GER, 且是在大藥房買的!!

最佳解答:

TEMPO 36包裝紙巾有兩種 一種系正方型 一種長方型 正方形D紙巾細張``所以加厚左 長方形D紙巾大張``故之然薄左 系正貨``放心使用``` 長方形紙巾紙質不是每包都相同 偶爾都會有D日子生産既紙巾紙質有些少偏差 但一定吾會有太大偏差 或者 相距太遠 2007-06-26 04:33:36 補充: 件貨品系藥房冷氣空間下擺耐左啦甘

其他解答:

好多人唔知你講乜 我同你有同感 無論紙質同包裝都差左 唔係假 tempo 除非百佳惠康都賣假 tempo 啦|||||唔覺有用囉 我麵好似發問個人咁買左d「奇怪」既tempo但你個答案完全比唔到解釋我!|||||是你買了假貨 個名係好似TEMPO咁 係唔係recycle gor ga 咁你買了another la|||||TEMPO 係有出二個size的紙巾, 不過你最好去大药房或超級市場買會有保障. 大陸好多假貨, 但假貨係冇薄荷及花味.
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()