close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

懷孕35週感覺胎兒打c egg....

發問:

我現35週,時常感到BB好似一下一下咁打C egg,係好有規律的,通常維持分幾鍾,但唔係胎動,点解?

最佳解答:

因為係呢個時候bb要學吞"煙"呢個動作, 但又傻豬仔"續"親胎水,所以就會咁喇! 預備出世後食奶嘛! 我記得果時我個仔都成日打c egg,真係好好笑, 我成日對住個肚講:「傻豬仔你又"續"親,陰公豬!」 跟住我老公就話:「bb已經"續"親,已經夠辛苦,你仲講!」 祝生個肥肥白白bb^^

其他解答:

我都會feel到bb在肚內打c egg 的,因為他被羊水濁倒,正常的,一下一下的|||||哈哈~~ 其實bb真係會打c egg架~~ 好似人咁架~~因為bb係會飲胎水架~ 所以打c egg係正常架呢~~ 可以觀察住架~唔洗咁擔心~~ 因為我陪我個朋友去做產檢~個醫生煦照到個bb係到打 c egg呀~~ 我個朋友當時都feel到個bb一下一下咁郁~哈哈~好搞笑架~~ so係正常架~~~~~~~!!!
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()