close
標題:

有咩動畫好睇?最好50集以上,集數太少唔過癮

發問:

我中意睇火影,網球王子,驅魔少年,日式麵包王,今天開始是魔王等等呢d類型好笑又有內容,集數又長ga動畫.. ps:我唔係好想睇果d機動戰士

最佳解答:

建議你睇啲hit嘅動畫Eg: 日本播到第二季,講政始的code geass LelouchR2 啱啱播完既灼眼炎髮的夏娜season2 想笑就睇Eg:(不知是否過50 集) 銀魂 絕望先生 家庭教師REBORN 爆笑管家工作日誌 我們這一家 魔人偵探腦嚙尼奧洛 兒童不宜但好笑就睇: 茶煲情緣る 我的狐仙女友 2008-05-10 16:50:36 補充: 鋼之煉金術師 海賊王 彩雲國物語 涼宮春日的憂鬱

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

涼宮春日的還不錯 我一說集數你應該不想看 是有14集 但小說是先出的 所以小說更多 我看涼宮的時候,看一集已覺得很耐了 _____ 鋼煉的也不錯吧,集數算多 我都想不到還有什麼了 叮噹呢?哈哈>>講笑,不要理會 你可以參考別人的答案啊|||||爆丸,有51集.超星神,有60集.幻星神,不過唔記得有幾多集.|||||e+ hit ge bleach 銀魂 仮面のメイドガイ ご奉仕(gag) 熱帶雨林的爆笑生活(gag) 絕望先生 家庭教師REBORN 反逆のルルーシュ code gease 有d5系笑片 但我全部有睇 正嫁|||||旋風管家 !!!!包你上癮 全52! 勁好睇!!! i love it!!!!!!|||||你可以體『犬夜叉』,都幾搞笑架,我都幾鐘意體 『彩雲國物語』,正|||||全職獵人 鋼之煉金術師 海賊王 魔法小神童加旋|||||涼宮春日的憂鬱=.=''
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()