標題:

skin food*BB Cream問題????

發問:

bb cream係咪要用"瀉"妝油洗左佢先? skin food呢隻bb cream係咪可以治療暗瘡特別有效?? 謝!![禁]廣告,宣傳!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最佳解答:

skin food o既 bb cream並非用黎治療暗瘡,相反,我覺得skin food o既 bb cream都幾滋潤,就算用左佢控油同遮瑕度較高o既銀杏 bb cream,依然覺得滋潤,我就覺得暗瘡皮膚唔太適合使用。 雖然有好多牌子都話用左佢地o既bb cream係唔需要卸妝,不過用左skin food o既 bb cream係需要卸妝。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

介紹你用一系列 Nourifusion既護膚品啦, 佢係唯一有齊維他命A、C、E既護膚品,有效針對你所講既問題, 我自己以前都會出好多面油,又會有好多粒粒同印, 用咗呢隻護膚品一個月左右已經有改善,價錢經濟,不妨試吓啦! 我妹妹之前生好多暗瘡,用咗呢隻護膚品之後改善咗好多, 而且價錢好經濟,有興趣就 email 比我啦,可以試用架, kylelamhk@yahoo.com.hk
arrow
arrow
    全站熱搜

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()