標題:

陰唇損左.......係唔係有性病?

發問:

上個星期5開始右邊ge陰唇有dd痕同dd痛.... 但係我唔點佢都唔覺ge.... 但係到今日...有dd痕同dd痛ge位置損左少少... 想知點解會咁?? 係唔係有性病?? 但係我得1個性伴侶ja wor..... 更新: 我睇左醫生...... 我俾左d抗生素我食..... 根住星期1再去睇過....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

性乜野病;....吾好嚇自己...好多時因為细菌感染而生咗粒瘡仔...就簡單d 黎講即係口角生痱痴..你話使吾使睇E生吖?/ 人體既免疫係統會慢慢將佢收服..痕同有dd痛係你睡着時自己用手挖到而產生感染令佢瘇起所至..一句講哂..過两三日就冇事架勒..如有一星期以上情况再睇E生都吾算遲.又吾係咩大病..正一醫番好都晒藥費 放心啦...話吾定而家妳巳經好番晒勒... *0*

其他解答:

陰..唇..損..左.......係..唔..係..有..性..病.? 你 話:你 得 1 個 性 伴 侶 ja wor...!! 陰..唇..損..左.......唔..係..有..性..病. 陰..唇..損..左 === 因 為 係 你 朋 友 個 口 不 潔 傳 染 到 ! 上.次.阿.嬌.比.冠.希.用.條.痢.用.玩.咗.下.陰, 結.果.都.係.有.dd.痕.,同.dd.痛.ge.位.置.損.左.少.少, 不.過.阿.嬌.事.後.都.有.去.看.醫.生, 醫.生.比.咗.消.毒.藥.水,同.搽.消.炎.膏! 所 以: 如.果.到.今.日, 右.邊.ge.陰.唇.有.dd.痕.同.d.d.痛, 就.要.快.要.去.睇.醫.生, 攞.消.毒.藥.水,同.搽.消.炎.膏!|||||未必係有性病架! 你試下買d女性洗下陰液洗下, 如冇改善先去睇医生啦! 不過女仔每年最好就做下婦科檢查|||||陰唇損左.......係唔係有性病? 上個星期5開始右邊ge陰唇有dd痕同dd痛.... 但係我唔點佢都唔覺ge.... 但係到今日...有dd痕同dd痛ge位置損左少少... 想知點解會咁?? 係唔係有性病?? 但係我得1個性伴侶ja wor..... ====> 我認為你去找婦科醫生睇下會比較實際一點.
arrow
arrow
    全站熱搜

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()