標題:

40歲人重係處男,未拍過拖,開始M字額,情緒化,自我保護極強,自尊心強,無自信,情況會唔會令人擔心?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

40歲人重係處男,未拍過拖,開始M字額,情緒化,自我保護極強,自尊心強,無自信,情況會唔會令人擔心?

最佳解答:

愛情是很難講的, 因為每個人的要求都不同, 有些人喜歡: 美女/身材/性格/眼願/ 一見鍾情o每個人要求都不同, 但世上沒有十全十美的, 何況願份的事是很難講, 你越想她越不出現, 當你想放棄, 她卻在你眼前o 年齡只是一個數字, 有人6/70歲還結婚生子, 所以你都不用太擔心, 至於性格每個人都不同, 情緒化是一種都市病, 沒什麼大不了, 很多人都有, 有壓力就有情緒, 當你遇見到你鍾意的人, 你自然會作出改變o 你保護自己是正常是, 因為每個人的背景都不同, 但是你要想清楚; 是否你的自尊心影響你的情緒化, 因為你會令你/身邊的朋友都無所適從, 一個有自尊心的人最重要是尊重自己的同時都要尊重別人, 否則, 後果你應該想到o 你40才m字額, 我見過20多的已經出現, 你最重要是保持衛生整齊, 應該是沒有太大問題o

其他解答:

會令人擔心咖. 仲要未拍過拖. 自我保護極強, 咁即系佢吾系咁易信人. 咁都幾難會愛上一個人wor.. if系家人or朋友應該多d照顧佢. 比多d信心佢.令佢有自信去認識女孩子|||||那人兒心裏滿載太多的擔心, 還能存有真正保護自己的空間嗎?????? 2007-08-04 22:07:14 補充: 願那人兒,能釋放心裡的枷鎖......|||||照咁睇都幾令人擔心架. 因為佢既性格咁自我保護強,自尊心又強,唔係咁容易聽人講呢!
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()