close
標題:

有冇game適合20-30人玩(超急)

發問:

有冇game適合20-30人玩(超急)

最佳解答:

一.[遊戲叫你死我活] 人數: 10+ (懲罰愈變態,遊戲就愈激) 預備: 20-30張紙仔,同兩個膠袋仔(A袋,B袋) A. 先在4張紙上分別寫上:「你死我活」、「我死你活」、「同生」、「共死」,然後將呢4張紙仔摺好,放入B袋中 B. 其餘的紙仔就是要來寫懲罰,而家就當寫20個懲罰,每一個紙仔寫一個懲罰,每一個懲罰旁要寫上順序1-20號,例:「1.食WASABI、2.跳艷舞、3.被搔腳底1分鐘.....20.被人輪流搣大腿」然後將20張都摺好,放入A袋 C. 全部人圍一個圈子坐,大家順時針方向逐個玩,第一名玩者先在A袋抽一個懲罰,如果懲罰的號碼是單數,就會禍及坐他左邊的那個人,反之,雙數的話,就會禍及坐他右邊的那個人,現在就當抽到「2.跳艷舞」,即是會禍及坐他右邊的那個人 D. 玩者再由B袋抽一張紙仔,B袋4張紙仔分別代表4個結果 「你死我活」: 右邊的朋友要代玩者接受懲罰 「我死你活」: 玩者自己接受懲罰 「同生」: 兩個都不用受罰 「共死」: 兩個一起受罰 二.[有一個game係..每人諗一個動作..之後加埋要講自己既nickname] 之後有個人做一個動作..加叫自己個名 之後叫完由佢..叫第2個人既名..之後俾人叫o個個就要做自己動作and叫自己名 之後佢就繼續叫人...呢個game幾好..可以令大家更加認識大家 三.[大風吹知唔知係乜] 呢個game都幾好...因為佢地一開始實係d frd坐埋1齊.. 可以打散佢地之後先再分組.. 40人1齊玩都ok 四.[四七有別] 人數: 20人+ 準備: 參加遊戲的人,圍成一個圈圈,坐立均可。 方法: 主持節目者,可指定一名起開始報數,報至「4」時,不可報出,要用手放在領下,報「7」者亦不可報出,要把手放在頭頂上,以後凡遇到14、17、24,27,均比照上法進行,由綬而急,輪流報下去......... 收買佬這遊戲許多人都玩過,但所『收買』的都不過是衣物、證件之類,基本上猜也猜得出。 若能加入一點創意,這個遊戲不但可以更好玩,且還有教育意義呢! 這是一個例子,若你還想到更多的好例子,歡迎你和大家分享! 例:收買由 "B"; 開首的物件。 好像 Book, Bag, Badge, Bra... 諸如此類,而且還會有很多出乎意料意外之物品!當然,還可以學學英文,挺益智的。

其他解答:

有有~大把添~ 舉一個啦~係聊天室玩搶答iq題~好刺激架@@ 最好係d聊天game~咁答中可以派獎,正~好玩@@|||||你想要20-30人玩, 我有一個好game, 不過我想問你. 你玩吾玩olice game, 如果你玩的, 我就有, 是, 跑, 跑是一個好好玩的game, 佢可以適合20-30人玩, 如果你吾知跑邊到有, 我話比你知, 是, http://www.talesrunner.com.hk/ TalesRunnerPatch0418.zip (8.63Mb) # 此為手動更新程式, 安裝後無須再次進行資料更新。 (此手動更新程式只對應4月4日 之遊戲程式。如果已經於4月18日 進行過程式更新的玩家, 請勿使用此程式。) 好好玩.

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()