close
標題:

日日swim 都減吾到肚腩?

發問:

三餐正常, 日日swim 都減吾到肚腩? 更新: 游左成個月都無咩效 更新 2: 已經節食, 每日游兩三個鍾

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

要見效就每天做situp...... 2014-10-24 21:47:30 補充: situp係最好收肚腩嘅方法,俾的信心自己!

其他解答:

試下三餐比正常食少D, 同理日日swim,游左成個月, 每次有無足夠既量? 最好, 每次 1 小時以上.|||||我都游左半個月,都減到少少少少。。。 或者你試下呢個: 2升白開水(滾水) 2平湯匙盬(粗細盬自便) 攪拌均勻 早上5-7時開始飲 起床先一杯白開水 下一杯是盬水 再下一杯是白開水...... 如此類推 原因:肥的原因是每一次排便也有一點渣子殘留在大腸和小腸的腸壁,稱之為 "宿便"。利用上述方法可以讓宿便排出來。最快一周,最慢2個月,因人而異掛。這段時間排出的可能會比較黑,因為宿便長年累月堆積起來會變成黑色,所以不用以為是不正常現象 還有,這只適用於一小段時間,不能一整年都這樣啊,頂多2個月就一定要停止,最好1-2年就清一清啦,我都減到少少啦,要耐性,真係唔可以急嘅 幫到就幫到,幫唔到就。。。|||||好少游水咁耐都減唔到=.=我游左4次度對腳都減到了...起碼無咁腫 但我都有少少懶既 , 我會去下做微電流機,可以幫助線條修得靚d ! =_=但你游左成個月....
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()