標題:

男仔可唔可以搽指甲油?(最佳回答會有44分。)

發問:

男仔可唔可以搽指甲油? 點解? 講下理由。 唔講果D唔洗想都知道自己唔會被選為最佳回答。 更新: 搽邊種? 什麼色? 什麼牌子? 什麼...........? 什麼...........? 更新 2: 詳勢D好嗎?各位。 否則唔講果D唔洗想都知道自己唔會被選為最佳回答。 PLX。 更新 3: 我的確是男仔。

最佳解答:

男仔當然可以搽指甲油架啦!因為搽指甲油沒有分性別既, 而且搽指甲油是個人喜好呢! 如果人們用別的眼光看你,只是他們男女各式定型,他們就是沒有創意和不?得打扮自己啊!!! 我建意你買藍色D-nail品牌的指甲油,這原產地是臺灣,因為這品牌的指甲油和這颜色的指甲油比較有男子風味。

其他解答:

?我係女仔! ?我只想問你一個問題, 你想識男仔定女仔做你情人? -----如果係男仔, 我冇野講.. -----如果係女仔, 我係女仔見到男仔搽指甲油會嚇親, ?唔係話男性唔可以, 但係世俗唔接受. ?身為一個男性應該men d.. 有男子氣 ?我知咁講你可能唔接受, 但係100個女仔100唔接受! ?你都想有女朋友ga?? 自己諗啦|||||男子塗甲油又何妨! 若不想被人認為閣下是[男同志],請挑比較man/cool的顏色(天藍、薄荷綠、蘋果綠、銀),再繒上有型簡潔的圖案(忌花花、公仔),並襯上sporty/hit hop/民族look,也可成為一種有型有款的潮流打扮. 不過首要條件是:塗甲者面目不能猥瑣,氣質不能低俗. *或只塗透明的甲油. *牌子不是關鍵,隨你. 2009-02-02 16:33:05 補充: 出街時,要表現得自信,大方,忌鬼祟、閃縮. 2009-02-02 16:38:31 補充: 可繒: 迷彩、幾何、靚車標誌、日月星辰......|||||方便又健康! 我做文職, 133磅, 用簡單經濟方法!減左20磅,改善頭痛,胃痛,暈車浪, 靜脈曲脹 我個女14歲由小到大肥胖, 三個月減20磅.改善鼻敏感, 流鼻血, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 營養蛋白素 一杯營養相當於33種蔬菜, 6種水果,內含200多種營養素, 蛋白素相等於5錢燕窩、2份蔬菜、1份水果、1塊牛扒同半杯鮮奶! 濃縮蘆薈汁 功能 : 促進體內的自我潔淨功能,令消化系統更健康 紓緩消化系統壓力 維護消化系統功能的正常運作,確保腸胃的潔淨 清除體內毒素。 增強免疫功能。 對抗炎症,消炎止痛。 促進傷口愈合。 http://www.healthcometrue.com/life 送免費脂肪測試及健康分析一次|||||男仔當然可以搽指甲油架啦! 因為搽指甲油都冇分性別既, 而且搽指甲油係個人喜好呢!|||||可以,以+都有男士護膚品,同埋以+男女平等 la ma,所以可以

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()