close
標題:

回呀!!我想入聖保羅男女中學但我d成績唔係好好但有ok多課外的野 音樂都A 點呀??(5點)PLZ回

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想入聖保羅男女中學但我d成績唔係好好但有ok多課外的野 音樂都A 點呀?? 有咩可以MAKE我D成績可以入到?? 我study in ccc kei wan (aldrich bay) 更新: 咁我music好係唔係會大d機會入到? 更新 2: study in 聖保羅男女中學 come

最佳解答:

我係聖保羅男女中學的F.1生 都係其他primary考入去嘅. 你要知道spcc程度深,所以成績要懪好. 同埋spcc only收全級頭1-11/12名嘅student. 你music好其實好有幫助 因為spcc嘅music好勁 例如choir同ochestra (我是choir成員) 如果真係要入聖保羅男女中學就要比心機讀書 因為spcc小學直升d人超勁... hope I Can help You

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()