標題:

help~我隻北京狗成6日冇大便啦

發問:

我隻BB 唔知做咩最近都冇食平時食開既糧,但對其他野食如零食,雞條都會食,又唔係叫冇胃口呀~3日前我又發覺佢冇大便過,即刻同佢去柏域到睇醫生,DR.向又唔係到就搵左DR.LAU....佢就話我BB冇咩事,佢摸左我BB又話佢大腸入面都冇咩大便....俾左D咩益菌,保護腸胃藥佢食,仲有D狗乾糧同濕糧俾我BB... 顯示更多 我隻BB 唔知做咩最近都冇食平時食開既糧,但對其他野食如零食,雞條都會食,又唔係叫冇胃口呀~ 3日前我又發覺佢冇大便過,即刻同佢去柏域到睇醫生,DR.向又唔係到就搵左DR.LAU....佢就話我BB冇咩事,佢摸左我BB又話佢大腸入面都冇咩大便....俾左D咩益菌,保護腸胃藥佢食,仲有D狗乾糧同濕糧俾我BB 兩溝食。 結果我BB冇食到,我又打電話去問DR.LAU應該點佢唔肯食D糧,我又點餵藥呢?!佢就叫我買雞肉烚俾佢食,咁我BB都有食.... 不過我BB而家成6日都仲未有大便...... 請問我應該點做呀?! 佢精神又冇咩事WO...其實6日冇大便係唔係有咩大問題咖?! 我個心因為咁已經擔心左6日啦.....有冇人幫到我話我知發生咩事,連個DR.LAU都俾唔到我安心 ..... 更新: 我隻 bb 3歲呀... 我冇轉到糧俾佢... 只係佢突然唔肯食...個DR.LAU叫我俾佢食D佢提供既糧... 不過我BB都唔肯食...最終佢都有食DR.LAU叫我整既雞肉... 前日同佢去散步時~佢終於苛大便啦~不過係唔硬咖..即係唔係健康果D囉...唉我都唔知點好,因為尋日佢又冇大便出... 而我9月1日我又會唔係HONGKONG 5日,我都唔知點好~ 同唔同佢去多次DR.度好呢~ 同埋點解我隻BB會咁既.....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

eee? 我隻貓都係睇向醫生 ka wor. 向醫生好好多....有經驗 D.劉醫生講真麻麻地.不如你 book 番向醫生睇多次啦.貓狗唔開大,好色危險 ka. 隨時會死亡! 醫生一般會按下佢肚內有冇屎.如冇塞晒係裡面都好 D. 餵藥方面,你咪見到醫生搵支棒餵佢既.其實係栢域有得賣餵藥棒 ka. $45一支咁上下. 我隻貓之前食足2個月藥.我都係靠晒支棒咋.好好用.容易好多!! 最後,你應該睇下.隻狗仔究竟有冇痾屎.因有 D 狗仔.佢比主人(或其他原因)鬧或打過佢癩屎.故會自己食左 D 屎的.真 ka 我唔係講笑.可能其實佢有開大大 ka. 不過食左之嘛.唔係冇理由會冇屎係肚內 lor.

其他解答:

How old is your dog? What is your dog eat recently? Why change the food? Did not poo for 6 days? even a bit? 2009-08-31 02:13:54 補充: try another vet. From what are you saying, that makes me feel your dog is moody at the moment. Is anything has change recemtly maked he/she unset about this?
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()