標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

新手好多野問....希望有人教下

發問:

我打算呢幾日去買魚缸學下養魚 想問定少少野 魚缸 買回來係唔係洗好耐同消毒架? 如果係, 要用d咩黎洗同消毒呢? 孔雀可以同小丑一齊養嗎? 會唔會打架? 重有種同孔雀1樣樣,但橙色尾的......唔知叫咩名, 可以同上面2種1起養嗎? 我唔係好識分鬥魚, 之前聽朋友講成缸魚比1對紅劍殺晒, so 好驚買錯.... 如果唔同種的魚1起養,係唔係難生魚仔d架? 今日係金魚店見到1種類似係過濾器的物體, 用透明管裝住掛在缸邊, 入面有好多1粒粒燈金色的泡泡唔知咩黎.......有人知嗎?

最佳解答:

1)我記得我之前是將魚缸買回來後先清洗乾淨,再放水浸過夜(因為有膠味), 之後倒走魚缸的水,把濾水器裝好(當然濾水器都要清洗乾淨,放入濾水用棉花), 再放水入魚缸(家有濾水器最好用濾水器的水), 如需要可在此時放入裝飾品(草、砂、石等...), 開啓濾水器定缸兩、三日,如可以的話放入 一兩條健康但不貴的魚來試水 (我的情況是家裏的魚多得很,所以隨手就有...),過一兩日如試水的魚仍很健康的樣子就ok 2)以我所知孔雀是淡水魚、小丑是海水魚...所以不能, "重有種同孔雀1樣樣,但橙色尾的......唔知叫咩名"<---不是很清楚有圖可看嗎? 你朋友的紅劍是不是與其他魚的身型相差很大? 因為紅劍和打魚的攻擊性有很大差區...(正確來説紅劍跟本就不是鬥魚!!!) 如身型相差不多的應該不會有問題... 但有過別情況...1)我曾經買過一條黒劍乸,見魚就打,打死我兩條曼龍...=_=lll 2)我現在魚缸是孔雀、黒劍、紅劍混養的,生到成缸魚仔... 重有最好買支魚用的藍薬水旁身~

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()