close
標題:

邊隻美白mask好用??

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

邊隻美白mask好用?? 仲要係《慢寧》&《屈人士》有得買!!! 5好咁貴牙.... 其實full多d美白mask對暗瘡印有冇效呢???

最佳解答:

雪完美淨白補水精華面膜....$49.9.....OK架.....美白+去暗瘡印

其他解答:

你可否多講您皮膚的情況?若想去印,您會否考慮用一含天然去印成份的盈白系列護膚品? 美白去印效果不錯,包括:盈白潔面乳( $190) 、盈白面膜霜 ($225)等。產品已通過美國食品及藥物管理局(FDA)註冊,可e-mail 給我,我是教人用這品牌自己在家護理皮膚的。我會教您用及跟進,希望可以幫到你喇! dolphinebeauty608@yahoo.com.hk|||||Neutrogena細白修護面膜HK$189.9每次特價我一定買定五六盒係屋企, 好方便同埋保濕, 皮膚粒既日子我仲會隔日用, 暗粒好快無晒.|||||我有好介紹 msn: redstrawberry1822@hotmail.com
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()