標題:

陳敏之對腳有幾長?

發問:

佢對腳長得好西利,又直又長!!! 睇落個身好短tim呀

最佳解答:

之前有睇過雜誌訪問佢 雜誌話佢對腳有43寸長

其他解答:

陳敏之對腳有四十二吋 42吋索腿陳敏之一技之長 14/12/2005 陳敏之向來有長腿姐姐之稱,四十二吋修長美腿更是她的標記。不過敏之笑言有此「個人之長」全因小時候熱愛運動,每天至少「彈跳」兩小時得來的收穫。敏之對一雙長腿更是「愛護有加」,每三星期便以彩光磨皮作護理。 陳敏之一雙四十二吋的修長美腿多年來也是她的標記,敏之更以此為榮,她說:「其實我雙腿應該係四十三吋,因為四十二吋係當年十幾歲入行時寸數,之後幾年我覺得自己都有繼續高。不過冇所謂啦!四十二吋長我都好滿足喇!」 原來敏之能擁有一雙修長美腿,全因發育時期愛上運動,她說:「其實都有家族遺傳,因為我細佬,表哥表弟佢都有成六呎高,加上我由中一開始就參加跳高跳遠比賽,仲跳到成為校隊冠軍添!當年每日都練習成兩個鐘頭,我諗對腳都係咁跳番。而且我運動量好高,連排球同田徑我都有玩,有乜辦法唔跳到自己四肢發達呀!」 每隔三周磨死皮 為了保持一對長腿又滑又白,敏之可謂花盡心機,她說:「我真係好錫對腳!除每日搽Cream呢基本護理,每隔三日就會做磨沙減少死皮,尤其是腳位,一定要經常磨皮。每隔一段時間當然要脫毛啦!咁先令對腳白白滑滑嘛!」 講到不惜工本,陳敏之每隔三個星期就會為對腳做彩光護理,她說:「幫對腳做彩光主要都係想漂白蚊瘌,因為我之前內地拍無古裝劇《覆雨翻雲》時,差唔多場場戲都荒山野嶺度拍,我就畀毒蚊叮到成隻腳都係蚊瘌,套劇緊明年一月出街,但蚊瘌都仲未褪色,唔做彩光一定有排都唔消失添呀!為靚,花多少少錢都要喇!冇理由拆自己『招牌』(長腿標誌)!」 2007-01-03 19:14:52 補充: 陳敏之對腳有四十二吋

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()