close
標題:

個CD-ROM DRIVER無啦啦唔見左

發問:

個cd-rom driver係我的電腦入面唔見左..宜家入咩碟都冇反應 我係新增硬體度試過裝,但係佢話``Windows 成功載入這個硬體的裝置驅動程式,但是找不到硬體裝置。 (代碼 41)``咁點先可以搵返個硬體裝置呀? 仲有係個cd-rom driver個圖入面有個``!``,咁係咩意思呀?係咪一定要換過個cd-rom呀? 我宜家仲想洗機...咁點算呀??仲有冇d咩解決方法呢?(除左換過個cd-rom外) 我想試下重新裝過個cd-rom係點裝呢? 各位解答時請唔好用英文...because我係電腦白痴,唔識睇...thanks...

最佳解答:

如果你是在用用下後突然無反應,那可能係條Cable壞/鬆左,試下換過/插過有無反應啦。 另外亦可能係條供電電線燒左,那亦可能令到部機燒埋。你可試下用其他電線試下插落CD/DVD-ROM(機箱內通常都有一至兩條電線未用的)。但記住要關掉電掣後才可搞d電線。 你亦可以試下1)關掉電腦的電源(最好連埋插蘇),待5-10分鐘後再開機,睇下佢work唔work。2)放入一些程式光碟,如windows/office,看看光碟機能否自動讀碟(要確定啟動了自動播放功能)。

其他解答:

首先拆開電腦的機箱,將連接在光碟機及底板的IDE Cable和電源線重新再插好一次.如果這樣都不能解決的話,試試換另一條IDE Cable,普通電腦店有售,大約$10左右. 如果換了仍然不成,那就代表你的光碟機已經壞了.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()