標題:

BB成鼻塞(有好大粒鼻屎、鼻涕)點算?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有買BB鼻涕汲取器來用,但沒用的。有什麼方法? 更新: 我奶奶話用口替BB吸鼻屎、涕,我不太想呀! 但我BB辛苦到成日掙扎,見到心疼,請幫幫我!

最佳解答:

見到BB鼻塞又幫佢唔到,真係好心痛。用口吸鼻涕對於新一代或者第三者黎講真係幾核突.....不過當你冇其他方法既時候,睇住佢咁辛苦,果時你就諗唔到核突架喇。但係用口吸都唔易架,我自己就試過,但完全吸唔到 =__= 你可以試下去藥房買D生理鹽水同佢滴鼻,可以舒緩BB鼻塞既。生理鹽水冇藥性,對BB冇咩傷害。但滴得多都唔係幾好,所以真係塞得好辛苦,或者夜晚想佢訓好D先滴啦 最後就係要睇清楚情況,如果真係嚴重既,最好都係帶BB去睇醫生喇,個病拖得耐,對BB既健康都唔係幾好

其他解答:

我自己就買鼻鉗, 係膠來的, 專用來鉗bb鼻屎, 好有用. 又唔會整親佢, 你可以同佢沖涼時幫佢清潔. 你可以去荷花親子, 有得買的, 30-50元不等.|||||use warm and wet towel
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()