標題:

數碼通 $51 1600分鍾,無限wtsapp計劃疑問

發問:

個計劃我前2日申請左今日已經開通左但係得10MB數據,如果唔小心用爆左月費隨時好貴,所以想問下以下Apps佔幾多KB/MB第1,開Msn 掛2個鍾,入面傾10~20句會用幾多KB/MB架?第2,FB有通知黎,開一開黎睇,打一句CM又用幾多KB/MB?第3,係應用程式到掛住FB,等有通知時即時睇到啦咁會唔會食N咁多MB架? 隨時幾百蚊台費?第4 開google地圖真係一開就計數據架啦?最後啦.....以上情況我係咪最好停晒所有含有上網功能既APPS有需要先開Msn? FB就盡量唔好開,10mb真係好易爆?如果我唔閂APPS... 顯示更多 個計劃我前2日申請左 今日已經開通左 但係得10MB數據,如果唔小心用爆左 月費隨時好貴,所以想問下以下Apps佔幾多KB/MB 第1,開Msn 掛2個鍾,入面傾10~20句會用幾多KB/MB架? 第2,FB有通知黎,開一開黎睇,打一句CM又用幾多KB/MB? 第3,係應用程式到掛住FB,等有通知時即時睇到啦 咁會唔會食N咁多MB架? 隨時幾百蚊台費? 第4 開google地圖真係一開就計數據架啦? 最後啦.....以上情況我係咪最好停晒所有含有上網功能既APPS 有需要先開Msn? FB就盡量唔好開,10mb真係好易爆? 如果我唔閂APPS 但係停左GPRS同wifi就=停晒所有數據用量? 更新: whatsapp 個計劃已經包晒. 我貪佢無限whatsapps有無限數據先用咋xd 只係我想知開其他Apps會食幾多MB, 照你講開一開都死得;S 你指停流動數據係GPRS,WIFI果個開關? 還是係設定果個停流動數據? 我想知有咩分別 答埋我即刻比20分!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實10MB...只係WTSAPP都應該會掛...仲想開其他野的話就一定爆 一日閒閒地幾十MB幾百MB都得, 日日開FB,MSN,可能幾日甚至一日就爆 你唔close apps,咁不如停左流動數據,你如果都係驚開左數據,較飛行模式 2012-07-05 17:25:15 補充: 只係wtsapp唔開其他野應該夠

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()