close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

邊D相機好?

發問:

我想買一部相機,, 唔需要係好專業既,, JA係好似家庭用個隻.. 只要價錢唔貴...好用就OK嫁啦~ 介紹D黎呀...可以既話... 可以講下有邊D唔好買=V=! THANK YOU~!

最佳解答:

家中相機我首推canon,之後就是panasonic! 說真的,nikon 的單鏡機很不錯, 但普通dc 我就不建設了! 因為nikon 的細仔做得不及單鏡機好, 而做dc 好的也大有品牌在! 而sony,很多人都覺得它的外形很討好, 但一般用家真的不易使用! 我也有朋友不聽我說,買了一部sony 機後1個月就後悔了! canon 機對一般家庭而言,已經是很足夠的了! 而且拍攝質素好,簡單易用! 加上價錢合理!不論是那個型號的相機都是不錯的選擇! 而Canon Digital IXUS 950 IS 就很不錯! canon 機性能參考 http://www.dcfever.com/cameras/show_camera.php?BrandID=2 panasonic lumix 也是另一個不錯的選擇! 當中以LX2最為出色,因為此機除了有基本的dc 功能外, 也有半專業相機的功能! 出面行貨大約3600-3990! 而水貨就可找到2990! panasonic lumix 機性能參考 http://www.dcfever.com/cameras/show_camera.php?BrandID=16

其他解答:

邊D相機好? sony, canon 已經最好 sony ---- 容易用 (但佢所謂的蔡司鏡只係cheap一些 的蔡司鏡 vario-tessar, 因為蔡司鏡最令的是用在 dv ) canon-- 鏡頭好 (好耐用, 我個部用了近 4 years 未壞, 影出來較穩定) nikon ---- 超薄機身 (我的朋友用緊, 但好容易手震, 而且影出的quality 唔見得高 (家用機only, 專業的 nikon 機例外)) Sony 就 DSC-T100 /// $3290 Canon 就 Digital IXUS 950 IS//$2980 / Digital IXUS 850 IS ///$ 3080 dv 和 dc 的合體唔好買... 因為二合一的機在 function 上一定二頭唔到岸, 最好唔好買, 買一些出名的品牌最好... 保養各樣野好好多, 而且容易用
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()