close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

釘耳大問題...!!!!+10分

發問:

我以前釘過2次耳骨.,但係因為太早除同埋鈄左SO插唔番入去....今次釘耳豬...但係釘哥時老闆支槍整住左個耳環頭...不過都冇事...但係我3日除得唔得?可唔可以3日除左之後戴耳針???會唔會又好似上2次咁插唔番

最佳解答:

nonono *其實唔會嫁 .. 如果你用幼針會易插 dd ! 你要知道你個耳洞個出口向邊會易插d!! 你又可以係插耳針之前滴d耳水 .. 滑 d 就易插dd ! 你可以叫人幫你由後面插番出去前面 .. 過多排個位定左就易插好多!! 呢 d 都係我所知 .. 唔知你自己有冇試過 @@ 都係意見 ja睇下岩唔岩用 loo*

其他解答:

最好唔好咁快除出黎啦,,, 因為會易發炎... 其實為安全起建.... 起碼1個月之後先好除咪仲好......... (唔知你洗唔洗返學)|||||ok啦...|||||應該可以的.通常釘係耳豬既.只要馬上插番入去就唔會埋口.不過我朋友試過連耳針也一起埋住.拔唔番出黎.你可以係洗完手之後( 確保乾淨!!! ).轉下個耳針.就唔會埋口啦~~|||||耳珠應該好d家~ 我次前都係四日就除左戴過第二隻耳環. 不過都要搵個hole出來家. 都幾痛...|||||Ok.........
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()