標題:

心理有問題 希望各位解答!!關於性的

發問:

各位 我係一個14years既男仔 以下係我既親身經歷 你地可能認為我唔正常 但係都請你地回答我問題!!(唔該!!) 前幾日突然間係報紙度見到份男極圈 姐係色情報紙 同住見到有D號碼 例如#9696 我就忍唔住去打左呢個號碼 跟住聽到有個女係到講(一念起含你條JJ 我下面都濕哂呢)D既說話 跟住突然好有性欲 係到自慰 現家事後念番聽到個女仔講話念起含我條JJ 我就好似真係俾佢含左咁 日日係度認住認住 現家真係分唔清果個女仔有冇含我JJ 所以希望各位解答我 我既問題係 有冇人含我GG 因為連我自己都唔肯定有冇 我都知道自己心理有D問題 希望各位解答!!! 更新: 我驚我有愛滋病!!!

最佳解答:

哈哈哈哈,,,我係女仔! 我唔覺你唔正常 我只係覺得你有小小傻仔 你話你知自己心理有問題,,,,,咁你知唔知咩問題...!? 如果你自己可以解答到,,就姐係冇問題啦 哈哈,,傻仔 我諗你以後都係唔好搞呢d野啦 你14,,好細個 去玩下d正面d既野 例如打下籃球 等你心理平衡下都好 唔好成日亂諗野啦 到時真係有問題就死啦

其他解答:

-3-" 你都識話你自己打電話去聽到條女<<講>>呢句野 證明唔系真架喇.. 你放心喇 有人含你個D全部系你自己唸出呢架...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()