標題:

同朋友食完飯佢話冇錢, 同佢講"i remember it, you'll pay" ok?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

佢次次都走我數 我好苦惱呀

最佳解答:

我都有個fd, 成日食飯問我借幾蚊, 幾蚊幾蚊, 幾個月就變幾百蚊, 都算, 有幾次問我借百幾蚊買野, 見數量大, 以為一定唔會走數啦, 將近一年過去, 急~開始追數, 但.......... 最後? byebye 但果d$就追唔返~~~最最最激氣係, 佢係有$仔, 唔係無$還!!!!!!!!!!! so, 如樓上所說, 最好係say byebye, 除非好多$

其他解答:

你去廁所走佬得架啦 你同佢講咁多野都冇用 到時餐廳經理就會叫佢去洗碗|||||最直接唔好同佢食飯 再唔係同佢講 你自己都冇錢係身 你而家去提款好快回來 之後一走了之
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()