標題:

長笛最高音E怎樣吹?

發問:

最高音D沒有問題。但吹到面紅都吹不好最高音E,有沒有貼士? 更新: 長笛可以吹出不個E,我就稱它們為低、高、最高。我問的是最高那個。 更新 2: 長笛可以吹出三個E,我就稱它們為低、高、最高。我問的是最高那個。

最佳解答:

你講上加三線ge E 定係再高八度ge E? 2個好大分別 2011-01-24 19:01:01 補充: 你吹高音D >> 高音F,練好後再由高音F轉高音E (高音E、高音F#是比較難吹的2個音) 長笛其實可以再上更高音的D、E,不過一般不會用到,而且比較難吹

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最高音E係難吹D,所以我吹唔到既時候都會用一個好好既方法 你可以試下,放左你左手隻尾指,咁樣個E音就好易出聲嫁啦!|||||放鬆嘴唇及面部肌肉,用喉嚨呼氣,只要少少力。一味死力絕對吹唔響!高音D是特別易響,即使用錯嘴型用錯力,都一樣響,只是音色很扁,唔靚聲,但有些音如高音E,F#, G#就一定要有正確方法才會響,亂吹只會頭暈!
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()