close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我勁想投訴牙help!!點解我成日都睇吾到e-mail嫁???

發問:

我勁想投訴牙help!! 點解我成日都睇吾到e-mail嫁??? 次次cake入去佢都話無法顯示網頁= = 我log out又話無法顯示網頁!!! 爆嬲牙!!!!!!!!!!!!!!!!! yahoo搞乜鬼嫁! 我個e-mail有好多重要既file嫁!!! 丁 . 頁 更新: 重新整理又吾拈! 更新 2: re 第一位: 系囉! 煩爆牙! e+真系希望有心人士可以幫幫我地!~

最佳解答:

我都係! 話"無網頁顯示,找不到伺服器"但又login in到去其他,如:拍賣、財經,偏偏就連接唔到mail box,但我用第二個a/c login又可以check到第二個a/c 既e-mail,偏偏那個a/c又唔得。 我咪問yahoo既服務中心,點知答我話那個a/c係yahoo!US登記,唔係hk,所以幫唔到我,我就去yahoo!US叫幫手,點知無回覆。 而家check唔到e-mail,好煩呀!有無人可以幫我解決,十萬個多謝!

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()