close
標題:

有關apply英國大學

發問:

我係新制DSE第一屆的學生,明年就考DSE,一黎驚香港競爭大入唔到自己想入嘅大學同科,二黎其實自己都一直好想去外國讀書,所以想apply定一啲英國大學,希望大家可以幫下手俾啲意見.1.我係香港一間EMI名校度讀,成績唔算話太好,一直浮游於全級一半左右,不過其實大部分科目的成績是理想的,只是中文的成績比同級的差得有點多,以致把成績拉下去.唔知英國大學多數睇overall 成績定係某些科目的成績呢?2.咁唔知以我咁嘅成績,如果去apply一啲top嘅大學e.g.Imperial,UCL,Bath,etc.特別係一啲science類的科e.g. pharmacy,biochemistry...或者accounting... 顯示更多 我係新制DSE第一屆的學生,明年就考DSE,一黎驚香港競爭大入唔到自己想入嘅大學同科,二黎其實自己都一直好想去外國讀書,所以想apply定一啲英國大學,希望大家可以幫下手俾啲意見. 1.我係香港一間EMI名校度讀,成績唔算話太好,一直浮游於全級一半左右,不過其實大部分科目的成績是理想的,只是中文的成績比同級的差得有點多,以致把成績拉下去.唔知英國大學多數睇overall 成績定係某些科目的成績呢? 2.咁唔知以我咁嘅成績,如果去apply一啲top嘅大學e.g.Imperial,UCL,Bath,etc. 特別係一啲science類的科e.g. pharmacy,biochemistry...或者accounting 等 其實可以入到interview嘅機會大唔大呢? 3.我想問下除咗成績好嗰類scholarships之外,英國的大學會唔會有啲financial aids or loans for HK students ?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1.我係香港一間EMI名校度讀,成績唔算話太好,一直浮游於全級一半左右,不過其實大部分科目的成績是理想的,只是中文的成績比同級的差得有點多,以致把成績拉下去.唔知英國大學多數睇overall 成績定係某些科目的成績呢? >> 如果你係apply大學的話, 你係需要考public exam 的, 即gce/gcse/hkcee/hkale 等, 佢地係唔會睇你學校入面既成績, 因為唔係standard, 佢地亦唔會太知你果間咩學校. 所以你要先考public exams, 再用果一個grade 去讀大學. 即係好似如果你想係大學讀econ, 咁大學就會睇你individual econ, maths, 等既成績 2.咁唔知以我咁嘅成績,如果去apply一啲top嘅大學e.g.Imperial,UCL,Bath,etc. 特別係一啲science類的科e.g. pharmacy,biochemistry...或者accounting 等其實可以入到interview嘅機會大唔大呢? >> 你冇俾到你既grades 同埋你既成績, 所以你就咁話你係全級幾多名, 都冇用的... 只可以講既係, imperial requires 你gce 有aaa 或以上 (因為apply 得IC 既, 冇人會有B), 而UCL 亦係一樣, 而bath就可能會好少少, 一d common 既subject, 有bbb 以上就可以了. 3.我想問下除咗成績好嗰類scholarships之外,英國的大學會唔會有啲financial aids or loans for HK students ? >> loans只係俾local 既英國學生, 如果你唔係eu 既citizen, 係冇既, 只可以睇下果邊大學既hk society 有冇scholar 俾到學生. p.s 你要先知道英國既system, 英國既大學, 係睇學生既gcse 同gce 成績, 而睇下俾唔俾interview 同埋offer 你既, 所以, 你應先好好咁考左igcse 同埋gce as level 先, 咁如果你既成績係好既(i.e 有aaa既), 咁你可以考慮apply imperial, ucl, otherwise, 可以揀bath 或其他uni. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:

#1 they will consider grading of individual subject #2 very high. although they consider your grades, they also would like to earn more from overseas students #3 Yes. They have financial aids etc. yet, less likely an overseas stundent will get that. Consider why they will give it to you if you dont have the money in the first place?
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()