close
標題:

Berryz工房&C-ute

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Berryz工房曾在巨蛋開演唱會, but y Berryz工房&C-ute一齊的演唱會5係巨蛋開? 因Berryz工房&C-ute經常係容納量小的場地開演唱會, 想知係5係人氣低?(和J.r差好多) 另外想知Berryz工房&C-ute人氣距離幾多, 詳細資料plz(例:唱片銷量) 最好堤供Berryz工房&C-ute14個人的人氣排行榜thx! 更新: 我係C-ute& J.r 的fans想快d知,thx! 更新 2: 想問多條我覺得淳君now想捧C-ute多d 因Berryz工房d歌騎呢左 而且我覺得淳君想係C-ute的小舞&早貴兩個人, 選其中一個做3大主唱, see Berryz工房&C-ute演唱會(分配歌詞)個度 &平常歌詞的話我覺得係小舞做, but see影照片&坐和海報的話我覺得係早貴, 你們覺得呢?

最佳解答:

因為berryz出左都4年la C-ute正式出道一年半左右. 我估可能遲d係個到開la 係5係人氣低? 上年新人奬都攞到. 我諗低極有限la,淳君唔想比mon昨 03位 江戸の手毬呗Ⅱ ℃-ute 指数8098 首日排名. 其他資料本人提供唔到 人氣排行榜ar. 好多都唔一樣既. 個人認為 1.愛理[個人大本] 2梨沙子 3舞美 4雅 5momo 6小舞 7千 8水 9早貴 10千奈美 11熊 12梅 13琹菜 14麻 人氣e+野好難講 時高時低 今年h!p主要捧C-ute呀 騎呢唔緊要 佢地樂在其中就好la 如果選其中一個做主音. m.我覺得早貴呀 其實兩個都好 but可能早貴好d 年記大小小

其他解答:

據我所知..B工冇係過巨蛋開演唱會.. 要係巨蛋開CON.. H!P既藝人大概仲未有機會.. H!P冇咩錢..同埋巨蛋唔係咁易上的.. E次B工 CUTE既演唱會個場已經比佢地獨立開CON個時大.. 係細場又唔係冇人氣既.. 我之前問我既日本同學..係京都人.. 佢地都知道B工.. 人氣我諗都OK的.. 但又未至到超紅個隻.. B工同C-UTE人氣點都會有D差距. B工早過C-UTE出道.. C團新出道..有新鮮感 加上H!P又力捧C-UTE 自然C-UTE E 人氣會高一D.. 但其實佢地賣碟差唔多.. 我個人會想梅田做主唱多D.. 佢唱歌唔錯的~~ 我ONLY答到咁多.. 因為我比教熟B工.. C團既我唔係好清楚 希望幫到你~
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()